jossannss

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine - 7 oktober 2013 07:46

Skjorta - JC
Linne under - Lindex
Jeans - Lindex
Strumpor - Ullared
Skal - Fick på min födelsedagsfest

Av Josefine - 7 oktober 2013 00:01

Imorgon väntar en skoldag med musik, svenska och ea.

Av Josefine - 5 oktober 2013 23:15

En av bilderna från förra inlägget "photoshoot bilderna" var helt klart oseriös och det var den när jag räckte ut tungan men det var bara för skojs skull...

Bara så att ni vet det, så ni inte tror att jag hatar er eller att jag tycker att ni suger, älskar er som läser denna blogg!! Blir så glad för varje nya besökare varje dag!!

Nu kommer den bilden igen bara för det så ni vet 100% vilken bild jag menar...

Av Josefine - 5 oktober 2013 22:00

Hade en photoshoot för några dagar sen och nu kommer bilderna!!

Och som ni nog märkte så var de flesta bilderna väldigt mörka, men det var för att vi fotade på kvällen, när det var mörkt ute *NO SHIT SHERLOCK!*

Av Josefine - 2 oktober 2013 18:27

Dagens hår: Utsläppt smålockigt

Dagens smink: Garnier roll on, volume million lashes waterproof från lóréal och transparant star gloss från nordic cap

Dagens humör: Glad men trött

Dagens SMS: Hej! Nu har vi fyllt på ditt abonnemang med med en ny månadspott. Vill du kolla ditt saldo kan du när som helst ringa 220.

Hälsningar Telenor. Från Telenor då.

Dagens hiss: Fick va inne p årasten pga övning för musikuppträdandet

Dagens diss: misslyckades med chokladbollsdegen;(( den blev alldeles för kletig o kladdig.


Dagens iphone skal: Vita ullared sedan 63.


HA de så fett bra då!! TJAOO!!!<3<3:**

Av Josefine - 1 oktober 2013 20:12

Håller på att ladda upp en bloppis på videofyme där jag heter: Josssaan ifall ni vill checka in och kolla.

Det skulle vara nice! Har haft en asgrym dag i skolan idag som vanligt så började dagen med gympa och sedan no då vi fick presentation om rymden som vi nu ska arbeta med i 4 veckor och igår fick vi presentation i so där vi ska jobba med geografi i 4 veckor.


Ville bara hålla mig uppdaterad, cafeét var faktiskt öppet idag, men de hade inga baguetter, men de hade något annat jättegott bröd! Vet inte vad det hette men det var ljust och mättande<3

Hoppas att de har det imorgon också...


Ska typ dusha nu!!! ses!!

 

Av Josefine - 1 oktober 2013 11:05

Har NO nu, forskar om Jorden i arbetsområdet "Rymden" startade idag??

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards