jossannss

Alla inlägg under november 2013

Av Josefine - 29 november 2013 19:35

Är det bara jag som stör mig på att man får kommentarer spm tex: Snälla kolla in min blogg! Kika gärna in på min blogg!

Jag tycker det är jobbigt! Och typ varje kommentar som jag får så står det sånt där så snälla ni som ser det: kan ni snälla sluta med det?!?
Tack i förhand

Av Josefine - 29 november 2013 16:34

Väntar på tränare till innebandyn, jag blev lite tidig, jag tror att de kommer snart faktiskt...

Av Josefine - 27 november 2013 12:56

Har no nu, vi i sexan jobbar med ljud och ljus.
Bilden nedan är på en teori uppgift och sen när den är klar så är det bara en teori kvar!!

Av Josefine - 27 november 2013 10:12

Men son är över! Nu ska jag lida med ännu tråkigare matte...

Av Josefine - 26 november 2013 20:48

Inte har vi känt varandra länge, men vi har det fett bra tillsammans och kommer aldrig att lämna varandras hjärtan<3

Av Josefine - 25 november 2013 10:15

Är i skolan nu, tig en liten paus på caféet för att orka hela dagen, köpte sex pepparkakor (hehe) men hälften är till eftermiddagen också.
Har ea hela förmiddagen, ska leta efter en nyhet och sen i eftermiddag så ska vi prata om nyheterna som eleverna har valt ut

Av Josefine - 21 november 2013 22:48

Idag på förmiddagen så hade jag ea och då så började jag på en teori men sen så ville två kompisar (Julia och gp) göra en lab, och såklart ställer man upp för vänner först, och bara så ni vet, gp är bara ett smeknamn så ni inte håller på och skriver en massa elaka saker...
Men iaf men sen mitt i alltihopa så hade vi brandövning eller vad man nu ska kalla det för och det som var lite konstigt var att inte ens våra lärare visste om att vi skulle ha brandövning.. Vilket de brukar få reda på... Och sen just idag så var det så himla kladdigt ute så jag bara drog på mig mina skor snabbt... Men aja, sen när klockan var halv elva så hade jag elevråd och då pratade vi bla om klassresan till gröna lund, hur vi ska kunna ha råd för i min klass är hi 108 elever och det var typ 99 eller 100 st som ville dit och då blir det ju typ 30 000 att betala??!
Så sen på eftermiddagen i alla fall så hade jag bild och jag har äntligen kommit igång med målningen på min skulptur!! I våran skola får ettorna tror jag att det är eller förskoleklassare rita en teckning och först så var det niorna som gjorde det men nu när sexorna får betyg så får sexorna göra det!! Men det jag gör är i alla fall en katt med en röd tröja, och när den är klar så kommer jag självklart lägga upp en bild på den **om jag kommer ihåg** typiskt mig att jag alltid glömmer bort.
Men sen när vi hade slutat så fick alla sexor sin prov från geografi provet! Jag hade fel på två frågor som jag inte had ren aning om så jag bara gissade på de men det blev fel, men på PROVET så fick jag i alla fall betyg C!! Det tycker jag är bra!! Sen när vi var klara med det så följde jag med två stycken fyror hem och då så satte vi igång och bakade och sen så sålde vi de för som jag skrev så samlar hi penga till gröna Lund resan, och vi gick hem till 9 st (om man räknar med mitt hus) och vi fick ihop hela 307 kr!! Ch det enda vi sålde var chokladbollar och kolakakor men i helgen så ska vi sätta igång igen och då så har vi planerat att baka; kladdkaka och chokladbollar, men det kanske blir något mer då, det är i alla fall st vi har BESTÄMT att vi ska baka, sen på skolans julmarknad så komme vi tre innan att göra tex julkransar och typ julkort och sälja det och sen kakor och sånt såklart! Och det vi har bestämt om vi hinner ha råd denna vt-14 så kommer vi åka till gröna lund då...
Men vi delade i alla fall upp pengarna och de fyrorna fick 99:- var mesans jag fick 109??! Vet inte hur det blev så men sen så imorgon så ska vi ge de andra pengarna (vi behöll en tjuga var) till våran rektor ( jag tror att det är han, annat får vi fråga honom vem vi ska ge pengarna till) men jag hoppas verkligen att det går bra med det här!!
Och att det är fler som hjälper till än bara 3/100 i klassen att tjäna ihop pengar, om de nu så verkligen vill vara med annars kanske pengarna inte kommer hinna räcka tills skolavslutningen...
Men vi får hoppas på det bästa och att han blir stolt över oss imorgon när han får 247kr av oss tre!!

Sen ganska nyligen så beställde jag och pappa en the fooo keps som jag ska ha på mig på idol finalen!!!
Det är den där gula som Felix har för de andra var slut på lager men det var ändå den gula jag tänkte köpa!!<3<3 så nu är det bara att längta till den finalen då!!!<3

Av Josefine - 21 november 2013 08:48

Sitter i kapprummet just nu me Aleksandra när hon "illustrerar ett öra". Ska sen göra annan teori i no och sen kanske lab med en annan kille men vet inte om jag kommer hinn det idag för han skulle göra matte och en teori först så om jag hinner... Då kör vi!!

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards