jossannss

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

No inlägg i Know:/

Av Josefine - 5 februari 2014 22:21

Sorry för att jag inte har uppdaterat oså men har haft fullt upp, imorgon är det prov igen:( i svenska.

I tisdags fick jag jätteont i handleden när jag skrev så jag får nu skriva på dator istället:)

Och jag är inte den enda i våran klass som skriver på dator!

Men jag har inget att skriva om så ibland kommer det upp random inlägg bara för att jag ska hålla mig uppdaterad så att ni vet.

Att det kanske inte kommer inlägg VARJE dag.

Men om ni vill att jag ska göra inlägg oftare så får ni kommentera vad jag ska skriva om<3

Haha bjuder :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 9 april 2014 19:11


Idag på förmiddagen hade jag nationella prov i so/geografi, jag låg i minst 1 timme igår kväll och pluggade för jag typ suger på geografi haha. Imorgon har jag också prov i so/geografi och då är det delprov B. Idag var det då delprov A. På min s...

Av Josefine - 5 april 2014 23:39

Tröja: Gina Tricot Byxor: Lindex/hm tror jag he he he... Dick vet jag inte om man kan köpa de längre för att jag köpte de här kläderna på en bytesmarknad men man kan ju alltid kolla! ...

Av Josefine - 5 april 2014 23:37


Jag hade en blogg på blogg.se men den ville inte logga in och den säger att lösenordet är för hela tiden, fast jag skriver rätt så har bestämt att jag ska börja blogga här igen eftersom det inte funkar på någon annan blogg sida eller vad man nu säger...

Av Josefine - 1 april 2014 22:58

Har inte bloggar här på ett tag, men det är för att jag har en ny blogg på blogg.se och där har jag skrivit ett inlägg om onsdag eftermiddag, va som händer då, så alla som ser det här går in på josefinerudbeerg.blogg.se och läser det inlägget...

Av Josefine - 19 februari 2014 00:37


Nu har jag skapat en ny blogg på nattstad: nattstad.se/lantstyle så om ni vill ha inlägg från mig så får ni läsa den, ska ta bort den här bloggen så yes... ...

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards