jossannss

Alla inlägg under februari 2014

Av Josefine - 19 februari 2014 00:37

Nu har jag skapat en ny blogg på nattstad: nattstad.se/lantstyle så om ni vill ha inlägg från mig så får ni läsa den, ska ta bort den här bloggen så yes...

Av Josefine - 16 februari 2014 10:38

Är påväg till Tropicarium nu.
Det tar ca 2 timmar att åka dit för oss.

Av Josefine - 15 februari 2014 20:37

Av Josefine - 15 februari 2014 17:40

Jag skulle gjort det här inlägget igår men jag hann inte för vi fick sportlov igår och på fredag så ska jag antagligen till Stockholm och fira Oscar för han blir 17 då!

Imorgon så ska jag och familjen till Tropicarium och kika lite där:)

Men jag har inte så många planer för sportlovet.

Bara typ chilla och vara med kompisar<3

Av Josefine - 14 februari 2014 06:50

Grått linne: vet inte
"Väst": Cubus
Jeans: Lindex

Accessoarer:
Örhängen: Lindex
Armband: Kappahl, Rhodos och någon annan affär som jag inte kommer ihåg, he he he...

Av Josefine - 13 februari 2014 23:37

Målade naglarna för några timmar sedan<3 imorgon är det ju alla hjärtans dag så tog lite "inspiration" därifrån och ja...
Har inte uppdaterat idag så passar på nu<3

Imorgon kommer antagligen jag göra ett inlägg om hur jag ser ut för vi ska inte bara fira alla hjärtans dag utan en annan sak också som jag inte vet om jag går säga så jag gör inte det för säkerhets skull<3

Nu får ni bilder på hur naglarna ser ut!<3;**

Av Josefine - 12 februari 2014 08:00

Jag kom rätt så tidigt till skolan idag, typ 7:45 och vanligtvis brukar jag komma 8:15 men pappa kunde inte skjutsa senare och idag ville jag inte GÅ så jag fick ta den tiden som passade.

Just nu sitter jag och väntar på att mina fredos ska komma, och en av de kommer med bussen någon gång efter kvart över.

Eftersom att jag inte har någon videokamera eller bra dator så kan inte jag uppdatera så bra på min youtube så ni får följa min videofyme istället.
@thatchick

Av Josefine - 10 februari 2014 22:07

Har haft fullt upp när jag inte har skrivit inlägg så jag har inte uppdaterat så bra, men när jag har tid så ska jag verkligen försöka...

Men nästa vecka så är det sportlov så då kommer det antagligen bli bra uppdatering<3

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards