jossannss

Alla inlägg under september 2013

Av Josefine - 29 september 2013 16:10

Hade inget att göra så kände bara för att göra ett inlägg.

Imorgon är det skola och då så ska vi ha musik :))
 vet  inte vad jag ska göra då men jag tror att alla som var klara med häftet skulle lära sig en låt på piano.

Jag har ju lätt för att lära mig låtar på piano med noter bara det inte är för ''komplicerade'' som tex für elise.

Har kunnat det mesta av den men jag kan inte det längre för det var förra året och sen så har jag inte tränat emellanåt så nu kan jag bara några av de första tonerna men aja. Tror ändå inte att man får spela den för att den är för svår.

Men imorgon har vi svenska också och då så ska vi redovisa våra ''berättelser'' om en eller fler personer som vi ''beundrar''.

Man fick skriva om djur men jag gjorde inte det, jag skrev om men tjej i min klass som jag verkligen beundrar...


Men nu måste jag fixa en massa saker, somm att ta in min tvätt, bädda sängen osv...

SES!!<3<3:*

Av Josefine - 29 september 2013 09:45

Av Josefine - 29 september 2013 09:43

Gjorde inget inlägg igår tror jag inte men jag hade fullt upp oså, hade bland annat varit och flugit flygplan över en liten del av Södermanland och ja, det var faktiskt jätte kul!!!
Det skulle jag vilja göra om någon gång...
Vi flög ett mini flygplan för 4 personer och det var så litet och gulligt! Kommer bilder i ett annat inlägg som var typ "photoshoot"

Av Josefine - 27 september 2013 07:38

Kofta - Stadium men just min, Bytesmarknad
Tröja - Rönish (stav)
Byxor - Ullared
Strumpor - Ingen aning

Av Josefine - 26 september 2013 09:26

Alla tjejer i sexan har hela safiren och en lärare gör sig själva!?? Asbra!!
Så denna dagen kommer bli lite annorlunda och det kommer morgondagen också.
Då är det 3-kamp för sexorna och sen på kvällen är det lagfest!!!

Av Josefine - 25 september 2013 16:08

Dagens hår: Uppsatt i tofs

Dagens smink: Concealer, puder, lite ögonskugga, mascara, läppbalsam och läppglans (det var ju porträttfoto)

Dagens humör: Glad men trött

Dagens SMS: Det går inte idag: det är utvecklingssamtal, fotograferingar, sjuka barn och föräldramöte. Det fick jag från pappa klockan 8:12.

Dagen hiss: Blev klar med min engelska saga och porträttfoto

Dagens diss: 3 grader kallt imorse

Dagens skal: Nalle Puh<3<3


Ha de bra!

Av Josefine - 24 september 2013 22:37

Förlåt för att jag skriver inläggen så sent men det är för att jag inte har tid på dagarna, särskilt inte idag när jag hade spanska och innebandyläxa att träna på och fixa med.

Men nu kommer det i alla fall ett inlägg, fast det kan inte vara så långt men jaja, något kan man väl berätta om dagen i alla fall...

Idag så hade vi skolfoto i skolan, gruppfoto.

Imorgon så kommer vi ta porträttfoto (enskilt) men det måste man inte utan det är ''drop in'' från klockan 13 till klockan 18 så 5 timmar!

Men jag kommer i alla fall att ta porträttfoto och ja, jag kommer lägga upp bild/bilder på de när de har kommit i posten.

Vi kommer säkert att beatälla en katalog med alla klassers gruppfoton i för det gör vi alltid<3

Men ja.

Den här dagen har varit toppen förutom regnet typ hela dagen...

Men om det hade varit sol så hade det varit en TOPPENDAG!


På fredag är det lagfest för mig och mitt innebandylag och då kommer vi vara hos en av ''medlemmarna'' som går i min klass och då åker vi hem till henne direkt efter träningen och så äter vi middag osånt där och så kommer vi typ kolla på film tror jag, kommer inte riktigt ihåg men om pappa jobbar borta imorgon så kanske han ska köpa en topp till mig som jag ska ha på festen, men det är inte säker, bara kanske men jag hoppas det för det är en sån här oversized grå tröja med typ halvt långärmat/t-shirt och en sån passar jättebra till bara ett par svarta tights...


Nu blev det här inlägget långt ändå hehe...

Men det är postivit! Då har ni ju något att läsa också!


Men jag hoppas verkligen att dennna skolveckan kommer att gå bra!

Jag och pappa håller på och uppdaterar min iphone till den nya uppdateringen som heter typ ''iOS.07'' eller nåt sånt och vissa i min klass har uppdaterat och de säger att den är jättebra! Så jag ville också testa den men pappa har också den så jag är ju redan lite van vid den nya designen osånt...


MEn nu måste jag sova GODNATT!!


PS. En liten ledtråd tills imorgon...

Om jag hinner så kommer jag att göra en ''Dagens Josefine'' imorgon men bara kanske det beror på om jag hinner eller inte.

Men ja, NU måste jag sova!!!<3<3<3

Av Josefine - 22 september 2013 22:46

Är så sjuuukktt glad för jag och min lillasyster har beställt från elf och tillsammans handlade vi för 20£=20 pund och då så fick vi höstpaketet gratis och jag ser jättemycket fram emot att testa alla saker som jag har beställt och jag hoppas att de kommer innan fredag för att på fredag eller lördag ska mitt innebandylag och jag ha en lagfest hos en av "medlemmarna". Det kommer nog att bli jättekul! Så ja. Men för er som undrar. Ja, det kommer en unboxing på videofyme men pappa sa att han skulle Öppna själva kartongen och syrran höst paketet.?? längtarr? jag har tre produkter från elf och jag tycker att de är jättebra och därför vill jag ha mer elf!?
Men nu måste jag sova? godnatt!!!?

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards