jossannss

Alla inlägg under juli 2013

Av Josefine - 31 juli 2013 10:52

Linne - Lindex tror jag
Shorts - Lindex

Av Josefine - 29 juli 2013 21:42

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade idag men jag har varit upptagen och lite sånt men nu kommer ett inlägg om dagen typ.
För det mesta så har jag grejat med mobilen men jag har oxå satt upp ett tält för att kolla om det gick att använda men det sover jag i imorgon...
Nu ska jag typ sova GODNATT!!

Av Josefine - 28 juli 2013 20:08

Hej! Nu tänkte jag ge er lite låttips som jag tycker är bra...

P!nk - Just Give Me A Reason

Passenger - Let Her Go

Darin - Lovekiller

The Fooo - Build A Girl



Hoppas att ni också tycker om de!!

HEJDÅ!



Av Josefine - 28 juli 2013 19:25

Idag var ju jag på kolmården och det var faktiskt riktigt kul där!

Jag lyckades sorgligt nog inte klappa en griskulting men istället för det så klappade jag två fläckiga getter.

Jag och min lillasyster åkte bamse tekopps karusellen 4 gånger och jag vet inte varför sen så körde vi hinderbanan där och så åt vi våfflor.

Jag lyckades även se en röd panda men sen så såg jag en till<3 de var jättesöta!!

Det var första gången av typ 10 som jag försökte se en men de är så skygga!

Vi såg även 'Bamse och vargen (maskotar) och då så tog jag ett kort på vargen men jag kommer inte ihåg om bamse kom med, hehe.

Bilder kommer i ett annat inlägg när mobilen laddat över alla. kanske någon video om det går.

Ses i nästa inlägg!!


Av Josefine - 28 juli 2013 08:06

Idag så ska jag, pappa, och syskonen åka till kolmården, kommer bli så kul!!

Vi kommer att gå på deras helt nya delfinshow som heter ''Life'' och det är världspremiär i år och jag ser jättemycket fram emot den och allt det andra såklart.

Jag har inte varit där på typ 2 eller 3 år tror jag, då har vi mest varit på parken zoo för att det är närmare men idag så åker vi till kolmården!

Det kommer lite bilder nedanför på några av djuren som de har!

                   

Hejdå!!!!

Av Josefine - 28 juli 2013 01:20

Av Josefine - 27 juli 2013 23:31

Hej!
Detta är det första inlägget på den här bloggen och det är inte säkert att jag bloggar varje dag men jag ska verkligen försöka.
Jag ska även försöka fixa en header till bloggen och sånt men då måste jag vänta tills imorgon för att just nu skriver jag via mobilen men aja nu måste jag sova! Godnatt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards