jossannss

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine - 13 oktober 2013 09:57

Är sjukt taggad inför matchen! Blir uppplockad om ca 30 minuter...

Av Josefine - 12 oktober 2013 23:39

Imorgon är det min allra förta innebandy match! Är astaggad!! Vi kommer möta Torshälla klockan 13.00 och jag blir hämtad av en tränare som oxå är pappa till två tjejer i laget 10.30 och så åker vi sedan till matchen!!
Hoppas det går bra!!

Av Josefine - 12 oktober 2013 15:09

Har varit på Strängnäs marknaden nu och det var så sjuukt kuul!! Jag och Francis (hon jag va med) åkte tekopparna två gånger och efter kune vi knappast varken stå eller prata!! Vi typ skrek sönder vårs röster men nu är de tillbaka *PUST* Har laddat upp en haul på youtube på min kanal ''Missjossan01'' som ni kan kolla på om ni vill<3


Det var i alla fall jättekul oså. Här kommer lite bilder som vi tog<3


         

Av Josefine - 10 oktober 2013 15:54

Dagens frisyr: Plattat utsläppt

Dagens smink: Concealer och mascara

Dagens sms: Har inte fått något sms idag bara på kik

Dagens hiss: Lyckad ''planetvandring'' (redovisning i no)

Dagens diss: going out när det var typ 10 grader ute...

Dagens skal: inget, gick utan skal

Av Josefine - 10 oktober 2013 10:49

Har varit på hoing out och ja, vi gick typ 1 km på "planetvandringen" men nu har jag ea och jobbar med ma och svenska

Av Josefine - 9 oktober 2013 17:38

Dagen går snabbt, skoldagen var ganska rolig faktiskt!!


Startade dagen med svenska och sedan så gick jag och några kompisar ner till cafeét och tog i oss lite oså.

Sen så hade vi EA som betgyder eget arbete där vi får välja själva vad vi ska jobba med; MA,NO,SV,SO får vi välja på, men om det är så att vi nästan ligger före så kan man få jobba med musik eller engelska också, eller så kan man fördjupa sig i arbetet.

Sen så hade vi matte och då hade vi presentation om multiplikation och division i decimal med 10, 100, och 1000 osv.

Men sen förra veckan då vi hade presentation om ekvationer så fick vi ett papper vi skulle göra först innan vi började med själva kapitlet om ekvationerXD

Sen så var det lunch och då fick vi lasagne oså. sen på rasten så körde jag och 5 andra kompisar sanning, konsekvens eller procent? och det var faktiskt jättekul!!

Sen på eftermiddagen så hade jag EA igen och då så jobbade jag med mest no men jag jobbade lite med so också. Jag tänkte jobba med matte men jag hann inte,.

Sen sista lektionen var engelska, men jag kundse inte jobba med engelskan eftersom att vi har ''going out'' imorgon och då är det två olika grupper i 6:an: (6:1 och 6:2, jag går i 6:1) och det är min grupp som har no på going outen (om det inte är tjejer o killar, eller alla i samma, vet inte vi får se då) men då så skulle jag renskriva min text om jorden på dator för i no så jobbar vi med rymden och så skulle jag skriva ut en bild på jorden oså, men man fick forska om någon annan planet i solsystemet också men jag valde jorden...


För vi har going out direkt på morgonen och då hinner jag ju inte göra det då.


Vi har tre olika klasser i min skola ( det är från dagis till nian) Då har vi Ametisten som är från förskoleklass till trean, safiren (där jag går) som är från fyran till sexan och sen sist men inte minst diamanterna som är från sjuan till nian.

Och den skrivaren som alla safirer skriver ut på hade slut på bläckpatroner oså när jag skulle skriva ut så jag fick gå till diamanternas skrivare och skriva ut där.


Men nu ska inte jag babbla mer, då blir det nog tråkigt för er att läsa, och jag vill ju inte direkt förlora er liksom

Men aja, har andra saker att fixa!!  

Av Josefine - 8 oktober 2013 21:38

Sleep Tight Tonight!!

Av Josefine - 8 oktober 2013 18:03

   Sitter inne på youtube och kollar på en show som heter ''Belive''  och det är en späckhuggarshow, jag tror att den är någonstans i USA men jag är inte säker, de är så söta<3


Nu sitter jag också och drömmer om att få sitta på någon av de bänkarna och kolla på de<3


Hoppas verkligen att det händer nu när jag är barn<3<3

Jag bara älskar det!!


Idag på idrotten så hade vi en ''kampsport'' som handlar om självförsvar utan att skada någon och det var faktiskt jättekul!! Jag tror att jag ska börja på det, eller så ska jag börja på ''streetjazz'' för er som dansar det kommentera nedan om det är kul eller ej!!

Men det är ju en sortes dans och jag älskar att dansa men jag är jättedålig påp det;((

Men jag blir ju bättre på det om jag börjar på det eller hur?


 

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards