jossannss

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine - 25 oktober 2013 10:08

Har hemkunskap!

[Bild]

Av Josefine - 24 oktober 2013 23:58

Jag babblar mycket om videofyme men nu ska det faktiskt handla om youtube när det gäller filmning oså.

Jag har en youtube kanal som heter ''Jossannss'' så om ni vill checka in på den så går det bra eftersom att det inte kräver något konto för att kunna kolla!!

Men aja och sen så har jag ändrat mitt namn så nu heter jag ''jossannss'' där också<3

Det känns bättre at tha samma namn överallt för annars blir det så krångligt när man ska logga in och logga ut osv, eftersom att man måste hålle reda på olika namn då, men jag har en ''nagel-insta'' som heter ''@jossans_nail_art'' och ja så jag hopaas att ni vill följa den! Just nu har den två bilder och typ tre följare men jag är inte så mycket inne på den för jag glömmer alltid att gå in på den när jag har målat något on maj najls! fin felstavad engelska där jossan fin...

Men aja nu måste jag sova! ska göra pannkakor imorgon halv nio på hemkunskapen!!!

Av Josefine - 24 oktober 2013 20:26

Har hur tråkigt som helst! vad ska man göra? klockan är 20:27, kanske snart dags att gå till sängs men ska duscha och äta något först.

Men aja, jag har i alla fall tråkigt justt nu...

Jag har nästan alltid tråkigt hemma och den här gången så passar jag på att skriva ett inlägg för jag vet inte om jag har gjort något annat inlägg så jag gör det nu för säkerhets skull liksom...


Hörs! Nu ska jag dra o duscha!!

   

Av Josefine - 24 oktober 2013 16:01

[Bild]

Stickad tröja: H&M
Linne: Lager 157
Jeans: Monki
Strumpor: Ullared

Av Josefine - 23 oktober 2013 13:49

Bara för att det var så tråkigt med svenska!!

Av Josefine - 22 oktober 2013 19:41

...och lyssnar på Djungelboken...

[Bild]

Av Josefine - 20 oktober 2013 22:09

Har inte gjort något inlägg idag, mobilen blev kidnappad av pappa och har varit fullt upptagen.

Vet inte om jag gjorde nåt inlägg igår men  hoppas att det inte gör någonting.

Men jag har inte heller så jättemycket att skriva om, mitt liv är så tråkigt så a. men aja, jag gör helt enkelt inlägg när jag kommer ihåg att göra det och när jag har tid och lust.

 

Av Josefine - 19 oktober 2013 12:21

Har match idag mot Trosa och vi ska vinna!
Ville tagga mig lite med lite peppning oså på naglarna!!<3

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards