jossannss

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine - 18 oktober 2013 16:46

Har träning nu!!
Ska ha kul!
Ha en niceig fredag!!

Av Josefine - 17 oktober 2013 23:16

[Bild]

[Bild]

Av Josefine - 17 oktober 2013 17:08

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: mascara o concealer

Dagens sms: Jag kan inte gr dig det!

Dagens hiss: Elf paketet har kommit!! (om det inte är nåt annat) kommer lägga upp bild isf.

Dagens diss: Hade going out och det var hur kallt och tråkigt som helst!!

Dagens skal: grönt o vitt som jag köpte på marknaden<3<3<3 älskar det

Av Josefine - 16 oktober 2013 09:24

Har svenska men tog en paus ner till caféet och stoppa i mig lite så jag orkar skoldan!<3

De fanns baguetter idag så jag passade på att ta en....

[Bild]

Av Josefine - 15 oktober 2013 22:14

Här får ni ett recept på mackor som  är väldigt goda som jag lärde mig att göra på hemkunskapen...


________________________________________________________________________________________________________

INGREDIENSER:

Fiberrost

 

Smör (helst bregott mellan)

 

Och så sist

Billingeost

 


GÖR SÅ HÄR:

Sätt ugnen på 225 grader i över och undervärme.

Bre så många mackor du vill ha med smöret och lägg sedan på osten (du kan riva osten om du vill, spelar ingen roll om du river grovt eller fint).

Lägg mackorna på ett bakplåtspapper på en långpanna och sätt sedan in i ugnen i 5-10 minuter (du kan ta ut de när de har fått en gyllenbrun färg)

Låt de sedan svalna i ca 2 minuter...

KLART!!

Av Josefine - 15 oktober 2013 09:31

Har haft idrott, vi körde "Skeppsbrott" och sen nu är vi på caféet och sen har vi no presentation

[Bild]

Av Josefine - 13 oktober 2013 22:37

Som ni kanske vet så hade jag min första innebandy match idag mot torshälla. domaren sa att det var seriens bästa lag som vi mötte och att vi var jätteduktiga, men till nästa gång tycker jag att domaren ska vara lite mer seriös, han flamsade jättemycket. men i alla fall det gick till förlust men vi överlevde. det var första matchen, man måste komma igång  nån gång!!

Torshälla vann med 10-0 och egentligen skulle det varit 9-1 men sekretärerna tror jag det heter (de som har koll på tid osånt you know) hade tryckt fel så det belv 10-0 istället för 9-1 men spela roll, nästa gång tar vi dom!!


Så dagen började dåligt typ men slutade awesome!!

Ca en halvtimme efter att jag hade kommit hem så cyklade jag och min lillasyster ner till stan för att ta sista chansen att åka karusellerna i år<3  vi åkte tekopparna eller waltzer osm den heter men jag kallar den för tekopparna typ 4-5 gånger och så köpte vi en liten popcorn och en sockervadd och delade på.

Jag mötte två kompisar från innebandyn där och då så åkte två stycken av oss waltzer för den andra tjejen mådde lätt illa:/ så hon skulle helst inte åka den men vi hade jättekul i alla fall<3

det var därför dan slutade helt awesome!!


Kommer typ aldrig att glömma denna dag<3


Men  ni märker nog att jag gör inläggen väldigt sent och det är för att jag inte har tid på dagarna, på vardagar är det skola och typ varje helg så skulle det vara match sa en av tränarna oså men jag passar på när jag har tid så det räcker för att skriva ett inlägg<3 och då är det oftast på kvällarna men om jag har tur så hinner jag skriva ett innan skolan börjar...


Men nu ska jag sova, skola imorgon you know;)) men aja,ses!:*  

Av Josefine - 13 oktober 2013 11:17

Nu drar vi till matchen i Torshälla då!!
Är sååå T.A.G.G.A.D

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards