jossannss

Alla inlägg under augusti 2013

Av Josefine - 14 augusti 2013 15:45

Snacka om att det har regnat och åskat rejält här...

Av Josefine - 13 augusti 2013 17:15

Åskan är över nu men spöregnet tar över var ute och tog lite bilder och som tur var så överlevde mobilen...

Och mobilen blev bara lite blöt...

Av Josefine - 13 augusti 2013 16:52

Satt och kollade en blogg och helt plötsligt hör jag hur det bara börjar mullra och jag tänkte bara '' åååh attans det åskar!!!'' Bara så att ni vet så är jag livrädd för åska och a.

Vissa tycker att det är mysigt men liksom skulle det vara mysigt om en blixt träffade deras hus?! Då är det ju åskans ''fel'' så tänk efter lite och säg INTE att ni ÄLSKAR åska för det är som att åskan tar bort en del av erat liv för det brukar ju oftast börja brinna då och då försvinner alla minnen som de har...

Så ja...

Ni får gärna kommentera vad ni tycker om åska, det skulle vara kul att veta! (vet inte varför)


SES!!<3<33  

Av Josefine - 13 augusti 2013 16:01

Hejsan!

Nu på videofyme så har jag gjort över 100 videos jag håller på att göra en video om det men det är typ min 103:e tror jag men den kommer i alla fall att heta ''Nu firar vi 100 videos!''.

Men aja jag har väl inte så mycket mer att säga<3 bara tack till alla som läser denna blogg och kollar på mig på videofyme.

Och om du vill börja kolla på mig på videofyme så heter jag: Josssaan.

Hoppas att ni vill fortsätta att läsa denna blogg så hörs vi i nästa inlägg! 

Av Josefine - 13 augusti 2013 11:40

Idag ska jag göra en del back to school videos och så ska jag försöka fixa musik till min telefon och det kommer ta ett tag...
Ska kanske göra en back to school giveaway men det är inte säkert...

Denna bilden är från när jag var på Kolmården och kollade på "Life"

Av Josefine - 10 augusti 2013 00:28

Kampar med kompisar i tältet efter campingfest som egentligen inte är slut...

Av Josefine - 6 augusti 2013 23:11

Förlåt för att jag inte gjort några inlägg på ett tag men nu kommer ett! Just nu är jag hos min kompis som jag sover över hos och vi är osociala grejjar med våra mobiler men aja vi har varit på stan och haul kommer imorgon på vfm men a godnatt!

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards