jossannss

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Josefine - 19 augusti 2013 11:33

Tjena!

Om två dagar börjar skolan, är jättenervös eftersom att jag ska börja sexan och då får man ju betyg osånt, så jag får köra så det ryker!

Det ska ändå bli jättekul att börja skolan över huvudtaget eftersom att jag inte har träffat de flest kompisar på sommarlovet för att jag har varit så mycket borta som t.ex i Grekland, hos mormor, i Norrköping 2 gånger, Stockholm, och massa annat.

Jag skulle åkt till Grönan någon gång med GP men det blev inte så för vi hittade inget bra datum eller så så det får vi göra nästa sommar eller någon helg eller något.

Men jag är ändå bväldigt nöjd med mitt sommarlov i år för för det mesta så har det varit fint väder och sen så har ju jag fyllt år och så har jag haft min fest och den vart toppen!

På fredag så ska jag på övernattningsfest hos en kompis som fyller år dagen innan mig och då går vi hem till henne direkt eftyer skolan, ska bli GRYMT! Hon bor ganske nära skolan bara 100 meter till bron, 150 meter till... FRAMME! så det tar väl typ kanske 10-15 minuter att gå hem till henne<3

Och då så till skolan så kommer jag att göra en getting ready with me till VideoFyMe inför skolstarten och ja.

Jag vet inte om jag har berättat det här mem jag och pappa har beställt ett pennfodral för det som jag köpte på akademibokhandeln var alldelles för litet och det var jättedyrt, men det som vi beställde kostade 79 kr men den var i alla fall värt priset för det var en sån här ''converse sko pennfodral sak'' och det fanns vit, grön, svart och rosa men jag valde grön för:

1. Grön är min favoritfärg

2. Den svarta var ful

3. Jag gillar inte rosa

4. Den vita blir så lätt smutsig...

Nu kanske jag inte ska skriva mer i detta inlägg! Kommer fler inlägg om skolan t.ex hur första skoldagen var och hur min outfit för första skoldagen ser ut osv

HEJDÅÅ!  

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards