jossannss

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Josefine - 30 augusti 2013 18:59

Tänkte bara göra ett inlägg om dagen och lite sånt eftersom att jag vill hålla mig så uppdaterad som det bara går!!  

Idag så nhade vi hemkunskap i skolan och det var faktiskt riktigt kul! Först hade vi genomgången om hygien, säkerhet osv.

Sen bakade vi äppelkaka och den personen som jag bakade med och jag tog på en tesked med kanel! Fast man skulle ha ett kryddmått men man fick ta på kanel om man ville och vi ville såklart inte att det skulle smaka bajs så vi hällde på en och en halv tesked med sockerXD

Men det blev ändå jättegott och vi formade våran till ett hjärta och sen efter det så fick vi göra vaniljsås och vi gjorde våran jättetjock men det var bara GOTT!  

Sen så hade vi idrott på eftermiddagen och då så körde vi idrott och vi fick sluta en kvart tidigare så vi fick sluta kvart i tre istället för tre  

Nu ska jag typ äta! Kycklingklubba med skivad potatis MUMS!


SES!  

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards