jossannss

Alla inlägg under december 2013

Av Josefine - 23 december 2013 20:55

Av Josefine - 23 december 2013 09:44

Kan ni tänka er att det är julafton imorgon?

Det känns som om at det var april för 1 månad sedan...

Så just nu sitter jag i mitt lilla rum och ''myser'' med tre ljus tända brevid i mjukisbyxor och en slapp tröja<3

Då får man ju ta av det där underbara julbordet också<3

   

Är så sjukt spänd för imorgon! Är det bara jag eller är det någon mer??

Av Josefine - 22 december 2013 17:19

Idag vid typ 16-16.30 så kom någon som var utklädd till tomte och plingade på våran dörr.
*Hmm, undra vem det kan vara som är tomte nu?*
sedan så får vi en julblommor av honom och den var jättefin!<3
Sedan efter det så kommer mormor in och någon minut senare morfar<3

Jag visste ingenting om att de skulle komma, bara mamma, men det var för att hon hade hämtat de på busstationen.

Vi har inte firat jul tillsammans på typ 3 år så det ska bli kul att göra det i år igen<3

Om 2 dagar är det julafton och jag längtar verkligen skitmyket!<3

*värst vad jag gillar att göra hjärtan<3*

Men aja måsta fixa till jul!
Förutom snön och kylan som inte känner för att komma fram i år på julafton...

Hörs troligen imorgon!!!!

Av Josefine - 22 december 2013 00:33

Julafton om två dagar? Taggad!!<3

Av Josefine - 21 december 2013 12:38

Filippa har gjort den nya designen på min blogg! Jättenöjd!??

Asså seriöst! Hon är mycket bättre än mig!!??

Av Josefine - 21 december 2013 11:58

Filippa har gjort den nya designen på min blogg! Jättenöjd!??

Asså seriöst! Hon är mycket bättre än mig!!??

[Bild]

Av Josefine - 21 december 2013 11:06

Är det bara jag som undrar varför folk tycker det är så kul och så nödvändigt att mobba och skriva hat på nätet, lägga i lådor eller skåp i skolan och en massa andra ställen?

Jag är en sån som inte får så mycket hat så men ibland kan killarna i skolan reta mig för att är en foooer men det skiter jag i.

De får tycka vad de vill och jag får tycka vad jag vill, så är det helt enkelt.

De kan väl lägga tid på något nödvändigare?
Jag tycker att det är så onödigt artade lägger tid på något så onödigt och att de verkligen orkar, man vet liksom aldrig vad som kan hända här näst.
Folk tar självmord och en massa andra saker!
Jag blir så less på att folk håller på så!

Är det bara jag som undrar hur de verkligen orkar?

Av Josefine - 20 december 2013 20:32

Är det bara jag som fortfarande tycker att kurragömma är kul?!
Kör det nu innan middagen (om vi skulle äta det) och gömmer mig bakom en dörr.
Hittills är det bara hennes mamma som har sett mig och det är rätt så varmt för jag sitter nästan bredvid men nära två ljus.

Men det går bra ändå, hon har inte hittat mig än...

OOPS! NU HITTADE HON MIG! Bye!

Presentation


Hej! Jag heter Josefine och jag är 12 år. På den här bloggen skriver jag lite om min vardag oså, det kan bli så att jag inte bloggar varje dag men aja.
ENJOY MY BLOG!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards